söndag, februari 10, 2008

EGYPTEN VINNA







Egypten Vann Afrikansk kuppen 2008


Land ----- EGYPTEN
Arean----- 1 miljon m2
Befolkning---- ca 70 miljoner

Huvudstad---- Kairo
Afrikansk kuppen först plats 6 gånger ( 1957-1959-1986-1998-2006- Ganna 2008 )
Andra plats ---- 1 gånger ( 1962 )

Tredje plats ---- 3 gånger ( 1963-1970-1974 )
Fjärde plats ---- 3 gånger ( 1967-1980-1984 )
Idag är fest för jag och alla personer från egypten , i dag alla folk sover inte i egypten , mycket bra jobb Egypten team ....

Ramy ( Leffe Klass )












3 kommentarer:

Leif Bartholdsson sa...

Vad roligt att Ni är så duktiga på fotboll. Grattis!

Anonym sa...

jag heter dega och jagsa dig grattis på Egypten vinna på fotball. Ramy

Anonym sa...

hej leffe jag e dega .
förr veckan gick vi till Asten det
var rolig. Tycker du att det var rolig.Jag har målat himlen och marken. Svenska hus och somaliska hus . det var jätte snygga ,det tyckde jag så fall.om du vill så ska du få se mitt hus som jag gjorde du komma inte att tycka om Hust som jag har gjort.jag har målat olika färger på dan
så jag har gjort fänster och trappa och mer. svanska hus kallas lägenhet det andra huset det var somaliska kultur . du vet att jag inte bra på att skriva ett brev men jag försökte att göra ett brev till dig .